Saturday, March 29, 2014

57. nap

Mar 57. nap... Lassan kezdem erezni, hogy kormomre eg a gyertya.

Mult hetvegen talalkoztan az elso emberrel itt, aki hallott Romaniarol, azt is tudta, hogy nalunk jo tornaszok vannak. Es a poen az, hogy nem is egy afrikai volt, hanem egy indiai (egy szikh pap volt, akinek a csaladja sok generacio ota itt el). Mondtam, hogy Romaniabol vagyok, erre azt mondja: "Ja igen, ott Oroszorszag mellett". Mondom, igen, Oroszorszag egyre kozelebb van hozzank manapsag. Remelem mire hazaerek nem leszunk toszomszedok.

Na mindegy, ez itt nem egy politikai blog, inkabb mutatok nektek jo dolgokat:


Baby Rachel, az egyik kedvenc gyerekem

Az elet apro oromei. 
2 honapja keresem a murkot itt a szigeten, de nincs. Kericho varosaban talaltam veul, raadasul zoldborsot is. A borsot nem ismerik itt a szigeten, nagyon gyanusan neztek, megfoztem, de nem szerettek. A Bounty csokinak is nagyon orultem, amiota itt vagyok, ketszer ettem csokit. Aki ismer, az tudja, hogy ez bizony nagy dolog :)

No comments:

Post a Comment