Tuesday, April 22, 2014

Adomanygyujtes!

Kedves mindenki,

Elerkezett a pillanat, hogy a segitsegeteket kerjem.

Egyik nap, keszultem bejonni a varosba. Philgona, az egyik lany az iskolabol azt mondja nekem: "Bring me something!" Mire en kerdem, hogy mit? A valasza: "A storybook." Nem cukorkat kert, nem valami mas edesseget, hanem egy meseskonyvet. Ekkor tamadt egy otletem.

Szoval van nekunk ez az iskolank, Sargy Education Center. Nagyon hianyzik egy konyvtar ennek az iskolanak A gyerekek szeretnek olvasni, allandoan hoznak valami apro konyvet az iskolaba (altalaban vallasos temajut - gondolom ezeket ingyen kapjak), amit egyutt bongesznek.

Egy egesz konyvtarat nehez letrehozni, nagy koltsegekkel jar. Ezert arra gondoltam, hogy csinaltatok egy konyvespolcot az iskolanak, aminek segitsegevel elkezdjuk a kis konyvtarunkat. Az elso lepest megtettem:

Ime a polc:

Eric, az asztalos kemenyen dolgozik.

Majdnem kesz.

Es elkeszult!
Ugye milyen szomoru az ures polc? Segitsetek megtolteni konyvekkel!!

Titeket arra szeretnelek kerni, hogy segitsetek megtolteni a polcokat. Ha van ra lehetosegetek, barmilyen kis osszeget szivesen fogadunk, az osszegyult osszegbol konyveket fogunk vasarolni az iskolanak.

Azert gyujtok penzt es nem konyveket, mert nagyon nagyok a vamkoltsegek itt Kenyaban, ha csomagot szeretnenk kuldeni, oriasi osszeget kerne el a Vamhivatal.

Nagyon szepen koszonom a segitsegeteket!

Update:
Sokan jeleztetek, hogy szeretnetek segiteni. Ennek nagyon orulok! Nagyon halas vagyok erte.Viszont elfelejtettem a legfontosabbat, leirni nektek a szamlaszamot :)

Ide lehet utalni: (Az utalas leirasahoz, vagy a megjezgyzeshez, kerlek jelezzetek, hogy "Kenya konyvek" vagy "Kenya books" vagy "Kenya carti", hogy tudjuk ezt az osszeget elkuloniteni a konyvekre.)

Asociatia Genezius 
cod fiscal 9965218
str Avram Iancu 62 
RON: RO05BRDE130SV06953831300 
EUR: RO28BRDE130SV16343941300 
HUF: RO48BRDE130SV79473081300 
SWIFT code: BRDEROBU 
ROMANIAN BANK FOR DEVELOPMENT - GROUPE SOCIETE GENERALE, CLUJ branch, address: 21 Decembrie 1989 nr. 81-83, 400604, Romania;

Nagyon szepen koszonom elore is a segitsegeteket!


1 comment: