Wednesday, April 9, 2014

69. nap (talan)

Igen, talan a 69. nap van ma.

Kicsit hanyagoltam az irast mostanaban, sok volt a tennivalo az iskolaban. Radasul most Nairobiban vagyok, par napig turistaskodom. Majd jelentkezem reszletekkel. Addig is elmeselem hogy jartam tegnap a postan:

Hilda: Kerek szepen egy belyeget Europaba.
Kedves alkalmazott: Milyen orszagba?
H.: Romania.
K. a.: Nemetorszag?
H.: Nem, Romania.
K. a.: Olaszorszag?
H. : (kezdtem mosolyogni) NEM, ROMANIA.
K. a.: Ez hol is van? Milyen orszag?
H.: ROMANIA.
K. a.: Biztos?
H.: (most mar nagyon vicces kezdett lenni a helyzet) Igen, nagyon biztos.
K. a.: (elovesz egy listat s keresgel rajta) 70 schiling.
H.: Na? Megis van Romania?!
K.a. : Soha nem hallottam errol az orszagrol.

Na szoval gyakrabban kell kijarni a vilagba, hogy ismerjek meg az orszagunkat :)

1 comment:

  1. Miert nem magyaraztad meg neki hogy Budapest a fovaros :D

    ReplyDelete