Friday, February 21, 2014

21. nap

Kedves mindenki,
Harom napja nem jelentkeztem, remelem senki sem aggodik. Na jo, anyu, tudom te aggodsz :) Jol vagyok, csak 2 nap nem jottem internetezni, tegnap probalkoztam, de egesz nap aramszunet volt Mbita varosban, allitolag ez nem egy nagy kulonlegesseg errefele.

Ma megint temetes volt itt a kornyeken, egy jol ismert tanart temettek, ezt abbol gondolom, hogy nem lehetett pipi pikit kapni, minden motros ott volt a temetesen (gondolom nem lelkiismereti okbol mentek, hanem uzleti okokbol). Sot, helikopterek is ossze-vissza repkedtek, ami azt jelenti, hogy jo sok politikus is eljott.

Hmm... mi tortent meg? Ja igen, ma meglatogatott minket a lelkipasztor, es mivel csak en voltam otthon (Lilian fozott a konyhaban), ezert kaptam egy jo hosszu egyszemelyes predikaciot. Aranyos bacsi.

Bent voltam a pre unit osztalynal oran (ez az ovoda nagycsoportja, majd meselek az iskola osztalyairol), es az egyik gyerek asitott, ebed utan volt, eleg almosak voltak a kis prucskok. Erre a tanar felallitotta oket, es jo hangosan elenekeltek (inkabb kialltottak) a kovetkezo eneket: "Sleep, sleep go away! Sleep, sleep go away! And don't come back!" Olyan viccesek voltak!

Majd jelentkezem fotokkal is.
Udv mindenkinek!

No comments:

Post a Comment