Tuesday, February 4, 2014

Megerkeztem!

Kedves mindenki,

Megerkeztem Rusinga szigetre! Az uton minden rendben volt, kicsit hosszu es faraszto, de ki lehet birni: busz Bukarestbe, repulo Isztanbulba, repulo Sharjahba, repulo Nairobiba, repulo Kisumuba, tuk tuk a buszmegalloba, busz Mbita-ba, komp Rusinga szigetre, piki piki a hazhoz (tuk tuk az a haromkereku kicsi "auto", piki piki pedig a motorbicikli, itt Rusingan ez a fo - igazabol az egyetlen- szallitasi eszkoz). Szoval egy percig se unatkoztam. Megerte a hosszuutat megtenni!

Gyonyoru ez a hely! Meleg van, mindenki baratsagos, a hazigazdam csaladja nagyon kedves. Alig vagyok itt ket napja, de mar sok szep elmenyben volt reszem: voltam egy igazi afrikai kocsmaban, ahol rhumbara tancoltak az emberek, korbejartam a sziget egy reszet, sok baratsagos emberrel talalkoztam, ugy tunik mindenki orul nekem, mindenki megfogja a kezem, a gyerekek mosolyogva kialtjak, hogy "muzungu how are you", es imadjak, ha fenykepezem oket, ugyhogy remelhetoleg majd sok szep foto lesz. Tegnap meg az eso is esett! Kis feloras eso volt, lattam mar, hogy a Victoria to tulso oldalan (talan mar Ugandaban) esik az eso, es egyre kozelebb jott, aztan nalunk is elkezdett esni. Otthon is szerettem az eso illatat, de itt sokkal intenzivebb, a sok por miatt, nagyon eros illata van.

Probalok kepeket is feltolteni, eleg lassu itt az internet a Fastline Cybercafe-ben, remelem sikerul.

3 comments:

  1. szio, nagyon orulok, hogy jol avgy es hogy maris ennyi kalandban volt reszed :) tovabbra is legyen:) alig varom, hogy meg posztolj addig is sok sok puszii a telbol... helen

    ReplyDelete
  2. Nagyszeru hogy jol erzed magad es jol telik de azert varunk haza :)

    ReplyDelete
  3. Szia Hilda, Orulok, hogy jol vagy . Adjon az Isten neked sok szerencset, kitartast es elemenyekben gazdag pillanatokat.
    A nigerekkel, hogy alsz? Lajos a Robi gepjerol.
    Pa



    ReplyDelete